2009. július 10., péntek

Engedj be! - Lat den rätte komma in

Gyerekkoromban emeletes ágyon aludtam, mert ott jó. Persze párszor leestem és alattam élő tesóm fáradtan átslattyogott a szomszédba a szülőkhöz, hogy Peti a földön, elájult, folyik a szájából a vér, de ettől eltekintve király hely volt. Már csak azért is, mert olykor úrrá lett rajtam a félelem a sötétben és ilyenkor kapóra jött, hogy az emeletes ágyról amúgy is keveset látni, ha meg az ember a kedvenc bálnájával még a maradékot is kitakarja, akkor aztán tényleg el lehet bújni mindenféle szörnyűség elől. Akkori éjszakáim tehát kedvenc bálnámmal, aki pont akkora volt mint én, édesen és nyugodtan teltek (egészen addig, míg rá nem jöttem, hogy a szellemeknek hangjuk is lehet és járkálhatnak meg zajt is csaphatnak, amit a bálna nem szűr meg).
Nos, azt hiszem ha akkoriban lett volna egy hasonló barátom, mint a filmbeli kis vámpírlány, szegény bálnám magányosan aludt volna az ágy alatt, vagy - és ezt már elképzelni is borzalmas - meg sem született volna. Hisz ha vámpírlánytól nem féltem volna, akkor mástól meg igazán minek is.
Egyébiránt a sztori - bármennyire véres és félelmetes is, ami miatt egy újabb bálna és emeletes ágy beszerzését fontolgatom - rendkívül érdekesnek ígérkezik (no, azért csak kijön belőlem a marketinges!). Mert ugye milyen sok film készült már arról, hogy respect afroamericans, respect humongs, respect gays, respect yourself... De hogy respect vampire-girl? Mivan?! Na, most aztán megtudjuk!
Akik nem szeretik a vért, eltakarják a szemüket a Shrek durvább jeleneteinél vagy Bálnát tartanak az ágyukban, ne nézzék meg a filmet. Akik szeretik a skandináv atmoszférát, a gondolkodós horrorfilmeket vagy Bálnát szeretnének tartani az ágyukban, azoknak meg kötelező.

Nincsenek megjegyzések: